Google AdSense dah link dengan blog saya

PENANTIAN GOOGLE ADSENSE AKHIRNYA BERHASIL.


Your blog is connected to AdSense :)


Info Menarik | Hi semua dan assalamualaikum . Harini macam biasa  saya buka lah blog saya sebab nak update post dekat blog. Saya sebenarnya baru je berjinak-jinak menulis blog sebab ada masa terluang kan. Sambil-sambil tulis blog tu saya adalah terbaca artikel berkenaan dengan Google AdSense 

Rupa-rupanya sambil kita berblogging kita boleh jana pendapatan online . Alhamdulillah hari demi hari saya cuba godek-godek ilmu tentang AdSense walaupun masih blurr lagi ni dan akhirnya akaun blog saya telah berjaya link dengan Akaun Google Adsense . 

Walaupun masih baru ,seriously saya sangat excited . Mana taknya nak tunggu verification dari google bukannya satu atau dua hari tapi berminggu-minggu tau! Berikut adalah gambaran AdSense yang telah ada di laman blog saya .

Ini jenis pop-out punya adsense

Adsense ni pada bahagian atas post

Saya setkan auto ads pada blog saya . Bukan apa auto-ads lebih mudah dan lebih efisyen. Dia akan keluar pada post korang dengan ads yang bersesuaian. Kalau nak letak manual ads pun boleh . 


By the way saya  hanya baca panduan meletakkan google ads di bahagian setting and guide dari google serta YouTube . Sebarang info lain saya tidak berapa pasti kerana saya pun hanya try and error sahaja.

Syukur alhamdulillah. Saya hanya gunakan laman blog untuk berkongsi cerita ,resepi dan apa yang saya tahu sahaja. Semoga perkongsian saya lebih disukai ramai . Maaf jika masih banyak kekurangan dari saya :) . Sekian bye. Assalamualaikum ..

Comments

Popular Posts